W piątek przeszkoliłam mocną grupę w zakresie wizerunku, komunikacji i autoprezentacji.
Wizerunek osobisty jest bardzo ważnym elementem budującym markę własną i firmy.
Pierwsze wrażenie w kontaktach międzyludzkich robimy tylko raz. Ono zaś, decyduje o tym, czy ktoś będzie z nami współpracował i jaką „etykietę” nada naszej firmie. W końcu, nie od dziś wiadomo, że poprzez strój wyrażamy szacunek do naszego klienta czy drugiego człowieka. Ta prosta zależność ma ogromne znaczenia zwłaszcza w stosunkach biznesowych.
Znajomość etykiety ubioru może przyczynić się do rozwoju firmy i nawiązywaniu dobrych relacji.
A tego się uczyliśmy:
– Rola pierwszego wrażenia w budowania spójnego wizerunku osobistego i firmy
– Sposoby autoprezentacji
– Jak zdobyć kontrakt – dopasowanie do klienta
– Przykład idzie z góry – standardy wizerunkowe firmy